Trollet i skuggan
Allmänt  ❤ 2017-07-22

 
Pannkakan är en strand i grums som min mamma besökte jämnt när hon var liten. Nu när vi bor i Borgvik så är det ju inte så långt ditt, så jag, mamma och Elsa tog en liten roadtrip ditt. 
 
 
Jag var lite hängig, hade ont i huvudet och halsen. Så jag klarade inte av att sola för länge och bada vågade jag inte, ifall halsen skulle bli värre. Mesta tiden satt jag därför i skuggan en bit bort ifrån mamsen som sola, till och med Elsa låg på rygg och solade. Det var bara jag som satt som ett litet troll i skuggorna. 
 
 
Jag fick iallafall tid att läsa lite ur "Arvet efter dig". Än så länge älskar jag boken, men Clara har berättat att hon var besviken på slutet så jag är lite nervös. Efter ett tag gick solen i moln och vi tog vårt pick och pack och åkte tillbaka till Borgvik. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback