5332 vuxenpoäng till mig
Allmänt  ❤ 2017-06-28

För tillfället så har jag jobb, bor i hus och tar hand om en katt. Det är ju ändå 5332 vuxenpoäng till mig! Dock är det bara ett jobb nu över sommarn och huset och katten passar jag och mamma tillsammans. Men det jag ville få sagt med det här blogginlägget är ju att jag ska bo i sommarparadiset Borgvik nu hela sommarn. 
 
 
 
På en liten kulle omgiven av en skogsdunge ligger huset som jag ska spendera min sommar i. Ett riktigt litet Ernst hus om du frågar mig. Jag och mamma flyttade in i igår och idag är första dagen som jag ska sova ensam i huset. Mamma har nämligen någon sommarfest med jobb, så då är hon i Säffle. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback