Karin hjärta ESDT14
Allmänt  ❤ 2017-06-17

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några ord om dagen
Torsdagen den 15:e juni 2017 tog jag studenten... (OMG VA???) Gick upp töntigt tidigt för champangefrukost i Ellens underbart vackra trådgård. Åt frukost och skålade för dessa år tillsammans och allas lycka i framtiden. Spenderade den absolut sista tiden i skolan innan vi sprang ut till våra familjer för att sen åka flak. Jag bara måste säga att åka flak kan vara det roligaste någonsin. Få dansa och skrika-sjunga en sista gång med klassen. Tack finaste Sallie för att dokumenterade allt på flaket, för jag glömde helt bort det! Efter 2 timmars dansande så var det dags att åka till min motagning hemma i Säffle. Omringad av människor jag älskar så firade vi att jag äntligen är klar på gymnasiet och nu ska vidare.
 
Några ord till ESDT14
Efter 3 år som klassens envåldshärskare fick jag i torsdags abdikera. Jag har absolut älskat mina 3 år som härskare, även fast ni kanske inte alltid älskat mina härskartekniker. För jag har inte alltid varit den ultimata ledaren men jag vill bara säga att allt jag har gjort har jag gjort för er, även fast resultatet inte alltid blev det bästa. Det går inte att beskriva den kärleken jag känner för er och jag ska göra mitt bästa för att besöka er allihopa nu när ni försvinner till hösten. För jag skulle aldrig kunna släppa er, även om jag ville. Vi har delat så mycket tillsammans och jag kan inte tänka mig ett liv utan er. Gå nu ut och leva det ljuva livet.
 
Några ord till Karin
Du gjorde det, du tog dig igenom gymnasiet trots att du så ofta bara ville ge upp. Men kom ihåg att anledningen till att du klarade det är tack vare dina nära och kära som du har kunnat luta dig mot. Ta dom aldrig förgivet och var tacksam mot dom. För så länge du tar vara på dom kommer dom finnas kvar där för dig! Och med det vill jag bara tack er (ni vet vilka ni är) för att ni alltid uppmuntrar mig och ger mig lite reality checks då och då. Älskar er så!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback