Majmånad
Allmänt  ❤ 2017-06-05

Majmånad har varit en månad då massa bra grejer har hänt. Så nu tänkte jag sammanfatta hela månaden i ett blogginlägg. 
 
Bästa med Maj
 
Allt roligt som har hänt och som jag gjort! Sökt folkhögskola, varit med i skolans poängjakt, gjort det sista i skolan och haft det sista med scenverkstan. 
 
 
 
Sämsta med Maj
 
Att jag aldrig hade tid att stanna upp och njuta av allt som hänt, för det var konstant något nytt som skulle hända och jag aldrig bearbetade allt. Jag har också tvivlat så himla mycket på min egna förmåga. Kommer gymnasiearbetet bli godkänt? Kommer jag ens komma in på någon folkhögskola? Är jag tillräkligt bra för det? 
 
 
 
Det jag är stolast över
 
Att jag lyckades få ihop Gymnasietarbetet och att det blev bra! Att jag gjorde mitt bästa på alla folkhögskolor jag sökt. 
 
 
 
Något som gjorde mig glad
 
När vi hade föreställning med Scenverkstan och jag fick "Scenus" av Marie-Louise! Vi har pratat så mycket om den boken hela året och så har hon köpt den till mig. Jag blev också himla glad när jag klippte och färgade håret. 
 
 
 
 
Något som gjort mig ledsen
 
Alla "sista gången" grejer som har hänt i Maj. Sista lektionerna, sista scenverkstan och sista hängen med klassen. 
 
 
 
Favorit Maj-outfit
 
Mina mintgröna byxor från Monki och top från Bikbok. 
 
 
 
 
Bästa inköpet
 
Balbiljetten, 100 %
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogginlägg

2017-06-05 @ 11:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback