Mannen i mitt liv
Allmänt  ❤ 2017-06-30

Ja ni ser rätt! Jag har funnit min stora kärlek här i livet. Direkt vi såg varandra så sa det bara klick. Vi har inte känt varandra så länge, men jag bara vet att den här kärleken kommer vara för alltid. Bara jag tänker på honom så pirrar det lite i magen. Kära bloggläsare, låt mig presentera....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... SIGVARD!!!!
 
 
Han tycker om när vi solar tillsammans, att kela (ibland) och han älskar när jag gör mat åt honom. Vi ska till och med bo tillsammans hela sommarn och han får sova i min säng lite då och då. Ni kommer få se mycket av honom nu. Älskar dig Sigvard!!!

Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysig kille du har :D

2017-06-30 @ 16:50:13
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback