På bal #1
Allmänt  ❤ 2017-06-20

 
 
För exakt en vecka sen var jag på bal. IIIIIIHHHH!!!! Vi den här tiden satt jag och Elin i vardagsrummet och tittade på orange is the new black innan vi skulle börja sminka mig. Allt det känns så långt borta just nu. 
  
MINA BABES!!!
 
 
Känner en enorm kärlek till de här två! Kunde inte ha bett om snyggare baldejter.
 
 
Fina Märta!
 
 
Älsklingen! 
 
 
Tyckte våra överdelar matchade bra ihop.
 
 
Solen Sallie.
 
 
Vackra klassen tar den näst sista kortet tillsammans.
 
 
Sista kortet på endast teater.
 
 
När vi sen skulle åka gamal militär jeep till CCC började det såklart att regna, men vi hade inga sura minner för det. Det fick helt enkelt bara bli ett varv och sen direkt till röda mattan. 
 
 
 
 
 
Det blev en helt otrolig kväll med massa kort, god mat, trevligt sällskap och dansande. En kväll jag aldrig kommer att glömma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG KARIN!!!! /din hemliga beundrare Johanna

2017-06-25 @ 00:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback