Skryt
Allmänt  ❤ 2017-06-24

Nu kommer (nog) det sista inlägget om studenten. Och varning, det här inlägget kommer endast innehålla skryt om vilka fina presenter jag fått. Så...
 
 
Bra att ha när en flyttar ifrån mamsen till hösten, Roger vet han!
 
 
Något annat som jag älskar är ju mumin, och lilla My. Så, som studentpresent gjorde min kusin Hanna det här underbara halsbandet. JAG ÄLSKAR DEN SÅ MYCKET!!!!! Vill aldrig ta av mig det, synd att en ska jobba på hemtjänsten i sommar då (en får inte ha på sig smycken). 
 
 
Den här coola muggen är från min faster och kusiner i Göteborg. Älskar mönstret och den är perfekt att hålla i. Längtar lite till att få sitta under en filt i höst med te i den här.
 
 
 
 
Och kolla vilken fin Björn Wiinblad vas jag fick av min släkt i grums. Så himla vacker!!! Tack till alla som på något sätt firade mig på min student. Det har betytt jättemycket för mig och jag är så tacksam. Nu kan livet efter studenten börja på riktigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback