Utsparkad
Allmänt  ❤ 2017-06-03

 
En tradition, för blandannat dans och teater, är att innan 3:orna tar studenten ska 2:orna "Sparka ut" dom. Och nu var det vår tur att bli utsparkad. En av mina favvohjältar demonsterar hur det ska gå till.
 
 
En annan favorit är ju såklart Åbro-mannen!
 
 
Mensbarn är också en jävligt bra superhjälte!
 
 
När vi sen hade spenderat en timme av att göra bort oss på massa olika pinsamma sätt så var vi officiellt UTSPARKADE! *snyft*. Samtidigt som en kommer sakna klassen så kommer en ju sakna dom grymma söta 2:orna. Fy tusan vad dom är bra! 
 
 
Istället för att åka hem och gråta lite så gick jag, Johanna och Mathilda till Pinchos för att ha en fortsatt bra dag. 
 
 
Sötisen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu vad söt jag e <3
J

2017-06-05 @ 11:57:26
Postat av: Anonym

Gu vad söt jag e <3
J

2017-06-05 @ 11:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback