Vilsen i Arvika
Allmänt  ❤ 2017-06-11

 
Jag har alltid varit väldigt stolt över det faktumet att jag planerar allt i detalj och har ett ganska bra lokalsinne. I onsdags blev jag motbevisad, av mig själv. Jag hade varit på kurs hela dagen som slutade 15:50 och 17:00 skulle Stage and performs studenter springa ut. Så efter kursen hoppade jag in i bilen och körde i racerfart till Arvika. Jag var där 5 minuter innan de skulle springa ut och jag började springa mot skolan. Visade sig att dom inte alls skulle springa ut från skolan utan från ett helt annat ställe. Fick fråga massa som gick förbi och det visade sig att de sprang ut från en plats ca 2 minuter från vart jag parkerat bilen.
 
 
Så jag kommer ditt, har missat första delen där studenterna sjungit och sprungit ut. Men dom håller fortfarande på för fullt att hänga på blommor och krimskrams runt studenterna.
 
 
Fina Moa fick såklart massa krammar!
 
 
Ungefär här ser Moa mig bakom kamera, hade kanske glömt att säga att jag skulle droppa förbi! Ojdå...
 
 
Goals par!!!
 
 
Stiliga Linus tog ju också Studenten, så han fick såklart också ett litet gosedjur runt halsen. Den enda som jag inte hittade var Nora, så hennes plastglas fick följa med hem igen.
 
 
Moa fick en sista kram innan jag tog bilen tillbaka till Säffle.
 
 
Jag måste säga att gå på Studenten kan vara det roligaste som finns. Att kunna vara med på någons stora dag och bara glädjas! Kan inte fatta att på torsdag är det min tur. IIIIIIIIIIHHH!!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback