En sådär lagom Torsdag
Allmänt  ❤ 2017-03-27

Allt började med att jag hade tänkt fel på tiden när jag ställde klockan.

 

 

Jag fick springa in och väcka mamma, kolla om inte jag fick låna bilen. Tack och lov så fick jag det! Jag hann som tur är, för det var ingen vanlig torsdag. Just den torsdagen var det nämligen antagningsprov till teater. Och som trea får du då vara med och vara sufflörer till 01:orna. Och det var så himla kul att sitta med och se alla och vad dom hade tänkt sig med dom olika texterna. Tyvärr får en ju inte sitta hela dagen, för andra vill ju också sitta där. 

 

 

Men jag skulle ändå på eftermiddagen ha sminkprovning för Star People. Jag hann att prov sminka alla, så nu är allt klart för föreställningarna. Känns väldigt nervöst just nu!!!!

 

 
 
Med mig i bilen hem fick jag med mig Jonathan. Och har en fått sin studentmössa den morgonen, så är det faktiskt möss-tvång i bilen. Det var en perfekt lagom torsdag Om du frågar mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback