Dream team
Allmänt  ❤ 2017-05-14

 
Om en månad tar jag studenten??? Det är ju helt sjukt?!?!?!? När hände det liksom, det är ju massa grejer jag inte har gjort än. Det är tur att jag är med i poänjakten så att jag kan checka av massa grejer från min lista.
 
 
En var ju t.ex. att övernatta utanför skolan. Så jag och Clara packade fina bilen full och ställde oss på skolans parkering.
 
 
Visade sig att jag och Clara är dream team och är grymma på att sätta upp tält tillsammans, det hade jag liksom aldrig vettat om vi inte hade varit med i poänjakten. Vi hade nog inte heller delat det minsta tälten någonsin där en knappt kan vända sig om. Men det var jätte mysigt och vi trodde aldrig att vi skulle somna men vi somna nästa direkt och vaknade vid 6:00 och gjorde oss iordning för att dra.
 
 
Då åkte vi hem till Claras nya hem, där dom håller på för fullt att flytta in. Jag är ju lite konstig och tycker det är super mysigt att flytta och älskar att sitta mitt bland alla flyttlådor. Vi satte på Madagaskar 2 och 3 och bara myste med te och Tuc.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback