En klyscha
Allmänt  ❤ 2017-05-03

 
 
 
Ja, jag gick ut på Valborg! Jag är en klyscha som dricker på valborg... Men jag har aldrig haft ambitioner att demonstrera på 1:a maj, så jag tycker det är lugnt.
 
 
 
 
 
Sen var det ett tag sen jag och mina sköna bönor gick ut tillsammans. 
 
 
 
 
 Av olika anledningar fick kvällen avrundas relativt tidigt, men vi hade det ändå kul!

 

 

 

 

Bästa var ändå dagen efteråt när vi bestämde oss för att laga pannkakor. Jag gjorde speciella "glutenfria" (som tydligen inte var helt glutenfria) till Clara. 

 

 

 

 

Så vårigt och härligt! 

 

 

 

 

 
 
 
Sen så åkte vi till djungeln, eller IKEA som det ibland kallas. Clara hade nämligen lite ärende där eftersom hon flytar nu i helgen. Och jag och Johanna hade inget bättre för oss så vi hängde med. 
 
 
 
 
 
Låtsas som om jag är en pastellig potatisbonde, Clara köper det inte...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback