Lyxgrillare
Allmänt  ❤ 2017-05-07

 
"När man går in lite för hårt för grillkväll". Vadå, det är väll normalt att ha med sig kuddar, liten gullig klotgrill och en puder rosa filt som matchar sin jacka?
 
 
Okej, jag kanske är något av en lyxgrillare, och inte korven utan lyxgrillaren som har en blogg.
 
 
 
 
 
En del av den mest underbara klassen på sandgrund som njuter av vädret.
 
 
Jag och Clara delade på grillen och grillade massa olika grönsaker. Ett hett tips är avocado på grillen, första gången jag prövade igår. Och det var så gott!!!
 
 
 
 
 
Fina Sallie dokumenterade också grillkvällen, här hittar ni hennes underbara blogg!
 
 
Sallie hade med sig den här boken som är hennes gymnasiearbete, och jag bara älskar den så mycket!!! Den är för vällgjord för att vara ett gymnasiearbete. 
 
 
I samma sekund som Märta skulle ta det här kortet så svarade Signe "Nej" på frågan "tar den något kort?".
 
 
Såklart hade jag med mig kubb, det är ett måste liksom! Och jag blev vald först, det är första gången i mitt liv som det händer!
 
 
Vi förlorade dock... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback