Skål
Allmänt  ❤ 2017-05-20

 
"Ska inte vi festa snart?" så började det! Johanna tyckte att vi skulle ut och festa men vi kom fram till att vi inte hade någon helg ledigt fram till studenten. Så då pratade vi om att äta på uteservering och då kom Johanna på att hon och jag hade varit sugna på att äta på Baron, men det var ju dyrt.
 
 
Så då blev det Pinchos! 
 
 
Det här pratade vi om i Onsdags och nästa dag satt vi där och pratade. Vi pratade mycket om hösten, om att vi inte kommer kunna umgås på det här sättet då. Vilket såklart är jobbigt att inse!
 
 
Typ såhär känner jag över att Clara ska åka till Zambia...
 
 
Efter Pinchos så åkte jag och Johanna hem till henne för att jag skulle sova över där. Och det första Johanna sa när vi kom in var "Ska vi dricka lite bubbel?". Det är klart att vi ska dricka bubbel och fira att Johanna blivit anatagen till en skola i Frankrike!
 
 
Skål!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback