Timmarna vid vattnet
Allmänt  ❤ 2017-05-26

 

9:43 kommer mamma in i mitt rum. "Kerstin vill att vi åker till Duse och solar, du borde åka med. Du behöver få lite färg på benen inför Studenten". Och så fick det bli! I strandväskan fick min nya bok som jag fick av Marie-Louise hänga med. 

 

 

När vi kom till Duse så var det sol i ungefär 45 minuter och då låg vi och pressade. När solen sen började gå i moln tog Kerstin fram mousserande vin och smått och gott.

 

 

Så överraskande för vi hade ingen aning att hon skulle ha med det!

 

 

I och med att det var som skulle köra fick jag bara smaka lite grann, och det var mycket gott!

 

 
Trots att det inte blev så mycket sol så blev timmarna vid vattnet en succe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback