Vad blir människor lyckliga av?
Allmänt  ❤ 2017-05-29

 

Jag blev nyligen ställd frågan "Vad blir människor lyckliga av?". Jag hade så himla svårt för att komma på ett svar. Det är ju så mycket och så lite som gör människor lyckliga, och lycka är något individuellt. Till slut blev jag bara arg på frågan och svarade "Dopamin". Jag ångrar lite att jag inte sa vad som gör mig lycklig. För allt som gör mig lycklig finns samlat på min Pinterest. Blommor gör mig lycklig!

 

 

Bilder på citroner blir jag av någon anledning lycklig av!

 

 

Tanken på att resa gör mig lycklig.

 

 

Fina kläder gör mig lycklig.

 

 

Mumin både skrämmer mig och gör mig lycklig.

 

 

Att ha små projekt som DYI gör mig lycklig.

 

 

God mat gör mig lycklig.

 

 

Mysiga filmer gör mig lycklig.

 

 

Inredning gör mig lycklig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback