Fika och mina värmländska tjejer
Allmänt  ❤ 2017-11-05

 

Hur ska en sammanfatta min vecka hemma i Värmland? Fika, massa fika! Och berikande samtal. Jag har lyckats träffa alla som jag hade tänkt nu när jag varit hemma och mått så himla bra av att träffa dom. Varje gång jag kommit hem efter jag träffat någon så har det varit som om jag svävat på små moln. Det är som om jag aldrig vill avsluta samtalen. 

Typ sista dagen hemma pratade jag och Clara i telefon. När vi pratat klart så nämnde jag för mamma att jag verkligen känner mig 100 % äkta när jag pratar med Clara. Jag sa att jag älskar ju mina nya vänner i Norrköping, men det är något speciellt som händer i mig när jag pratar med mina värmländska tjejer. Då svarade hon att alla dom jag umgåtts med under veckan har varit med och format mig dom åren där jag hittat min egna personlighet. Så jag kommer ju alltid ha en speciell relation till dom.  

Och det är ju sant, det har jag. Och jag är så glad att dom finns där för mig om jag behöver prata. Samtidigt är jag ju så glad över att ha mina klasskamrater i Norrköping, och ser fram emot att träffa alla deras olika sidor. Och att dom ska få träffa på alla mina olika sidor. 

Så det har varit min vecka, berikande samtal och fika. Som det ska va antar jag! Nu är jag redo för skola igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback