We got (tickets 2) Annie
Allmänt  ❤ 2017-11-01

 
Min go to film när jag är sjuk är Annie (1982). Jag älskar allt med Annie, musiken, karaktärerna, danserna, miljöerna. Ja ALLT!!!! Så när jag fick reda på att ffleOperan skulle sätta upp just Annie så dog jag av glädje. Att fler av mina barn på scenverkstan skulle vara med gjorde ju allt tusen gånger bättre. Jag viste att jag var tvungen att gå på den. 
 
 
I lördags så satt jag äntligen i publiken och jag blev inte besviken. Kören har aldrig låtit så bra förut som dom gör nu. SäffleOperan växte så mycket i mina ögon den kvällen, och då har jag redan jätte mycket respekt och kärlek för SäffleOperan. En stor eloge till er alla som har arbetat fram den här underbara föreställningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback