I'm a 90's bitch
Allmänt  ❤ 2017-10-02

 
I fredags var det äntligen dags för 90-tals fest, vilket vi hade taggat för hela veckan. Synd var dock att jag och Fanny hade redan planerat att vi skulle på premiär för trollkarlen från oz samma kväll.  Så vi fick gå igenom Linköping kläda som Sport Spice och baby spice. 
 
 
Jag var såklart Baby spice! Jag är ju ändå yngst och så...  
 
 
Redo för att ta alla vi möter med storm. 
 
 
Fanny brukade jobba på Ung scen Öst så det var hon som lyckades fixa gratis biljetter till oss. Och jag är så glad att vi gick på trollkarlen från oz. Den var så bra och skådespelarna var helt otroliga. Dom hade valt att tolka pjäsen (vilken jag ibland tycker kan bli fel) och det blev så bra. TIPS TILL ALLA SOM HAR VÄGARNA FÖRBI LINKAN!!! 
 
 
Sen var det dock snabba steg mot tågcentralen för att ta pendeln till festen. Festen som var i full gång när vi kom. Det blev en mycket lyckad fest som tyvärr avslutades lite tråkigt för mig. 
 
 
Men det är ju tur att en har fina vänner/roomies som kan ta hand om en när en blir dålig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback