Inga planer
Allmänt  ❤ 2017-10-18

 
Inga planer. Det var lördag och jag hade inga planer. Det var lite jobbigt i mig, jag försökte skriva en att göra lista. Jag hann bara till min första punkt "dansa i svarta" innan Tuva ringde.  
 
 
Hon hade fått fribiljetter till en impro-föreställning som skulle vara den kvällen. Så jag dansade klart i svarta och gick hem och gjorde mig iordning. Det var så länge sen jag sminkade mig så då mådde jag! 
 
 
Klockan hade blivit ganska mycket när jag gjort mig klar så då var det bara att åka in till centrum. Det var teaterimpuls som hade föreställning. De var bra, men saknar Dramaverket lite! 
 
 
När det var klart så åt vi pizza och åkte sen till Fingerborg och spelade spel. Så från att inte ha några planer till ett fullspäckat schema. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback