Långhelg
Allmänt  ❤ 2017-09-10

 
I torsdags så sa jag hejdå så länge till Norrköping och drog till Stockholm. Varför? För att umgås med min syster såklart... Och för att vara statist i en serie... Men mest för att umgås med systeryster!
 
 
På fredagen gick jag upp supertidigt  och begav mig långt ut från centrum till inspelningsplatsen. Och där blev jag kvar i 10 timmar. Men det var jättekul så det var värt det! Så när jag väl var tillbaka så var det bara att äta och sen gå och lägga sig. Lördag dokumenterade jag ingenting, det var dåligt väder och vi shoppade lite. 
 
 
Idag har jag dock dokumenterat allt. Som att Emelie ställde sig och bakade scones imorse så vi fick värsta lyxfrukosten. 
 
 
När maten hade sjunkit ner vandrade vi iväg till Zinkensdam för att kolla inne på Beyond Retro. Jag hittade ingenting, vilket var tur för min plånbok. 
 
 
Men eftersom vi fortfarande var sugna på att spendera pengar så gick jag och Snyggelin vidare.
 
 
Vidare tills vi hamnade på Fotografiska. Jag hade aldrig varit där så det var perfekt!
 
 
 
Det var en väldigt tung med fin utställning. Fotografen som ställde ut är fotograf för DN och nästan alla bilder var från krigsdrabbade länder. Sen var det några bilder på kungafamiljen och sånt. 
 
 
Jag blev himla låg när vi gick runt där och Elin var inte heller på topp, så vi bestämde oss för att avsluta med fika inne på fotografiska. Trevligt, men inte något jag kommer göra igen. 40 kr för en läsk??? 
Nu är vi hemma, har just ätit och spelar nu tv-spel. Laddar upp för morgondagen, då det blir ännu en dag av statistarbete. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback