Mamma
Allmänt  ❤ 2017-09-30

 

"Det är min mamma" 

Helt plötsligt stod hon där på parkeringen på Marieborg och lunkade sakta fram mot skolan.  Jag var i gympasalen och skulle precis avsluta sista lektionen för dagen när jag såg henne. Jag gick typ in i en chock för jag trodde mamma skulle komma runt 18 och inte 15:30. Jag sprang ut från lektionen och in i hennes armar. Det är första gången i mitt liv som jag har varit ifrån mamma längre än en månad och det känns ibland! Speciellt när en då får se henne irl. Såklart hade hon med sig 3 fulla matkassar till mig. För det är sån hon är, hon skämmer bort mig! Men jag älskar det. 

Resten av dagen spendera vi med att prata, äta på pizza hut och titta på Walgrens värld. Det var overkligt och helt underbart att ha henne här. Längtar lite till höstlovet då jag åker hem för att träffa henne igen. Älskar dig mamma! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback