Escape Stockholm
Allmänt  ❤ 2018-04-02

(null)
 

Långfredagen- en perfekt dag för att åka buss till Stockholm för att sen möta upp mamma, Elin och Emelie. Det hade varit bestämt sen ett tag tillbaka. När vi kom till Stockholm skulle vi bege oss till en hemlig destination. Elin började dra lögner om att jag skulle få makeover av Trinny och Susanna eller att jag skulle göra audition till Big Brother. Och det visade att vi vist skulle bli inlåsta, vi skulle nämligen på Escape Room. Det var första gången för mig och som tur var klarade vi av det. Men precis  på 58:45 så det var ju på håret!

 
(null)
 

När vi var klara så åkte vi tillbaka till Hotellet för att äta och ta det lugnt efter dagens spektakel.

 
(null)
 

Hotellfrukost på påsk innebär målade ägg, macka med gurka och pannkakor i massor.

 
(null)
 

Planerna för dagen var att ta det lugnt hemma hos Elin och Emelie och äta påsklunch. När mamma röjde runt i köket så satt jag framför tvn och spelade massa tv-spel.

 
(null)
 

Efter att vi smält maten så promenerade jag, Elin och Emelie till Mariatorget för köpa glass.

 
(null)
 
(null)
 

Aså skulle jag bo i Stockholm skulle jag köpa glass på Stikki nikki varje dag!

 
(null)
 
(null)
 

Sista frukosten innan vi tog tåget hem till Värmland!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback