Ett dygn med kärlek
Allmänt  ❤ 2018-04-08

(null)
 

Tisdag 15:30- bussen är framme i Karlstad. På parkeringen står Clara och väntar med bilen. Tillsammans med Claras lillasyster Alva så åker vi runt på ärenden. T.ex. skulle vi köpa skruv, då fick "barnen" (alltså jag och Alva) varsin glass. 

 
(null)
 

När allt det var avklarat åkte vi hem till Clara och chillade på hennes rum. Pratade om allt som en inte hinner skriva.

 
(null)
 

Tisdag 20:15 så är vi hos Johanna. Pratar ännu mer (det händer för mycket på 3 veckor). Får present i form av ett löfte att vi ska gå på kareokebar i sommar. Hur bra present!?!?!? Tittar på serie och bara myser innan vi går och lägger oss.

 
(null)
 

Onsdag 10:00- vaknar av att Clara berättar att det är frukost.

 
(null)
 

Och nere möts jag av en helt amazing "Du fyller nästan år frukost". Det är det en får när en fyller 20 år nästa dag. 

Kände mig extremt bortskämd med god frukost och helt fantastiska vänner! 

 
(null)
 

Onsdag 11:15- Clara släpper av mig inne i stan och jag får säga hej så länge till Clara och Johanna. Istället möter jag upp Alvina som bjuder på glass. Jag och Alvina har inte träffats på jättelänge, mest för att jag är en grymt dålig vän som aldrig hör av mig. Så det var super mysigt att äntligen hinna ses och prata lite. 

14:00- åt middag hos farmor.

 

Så på ett dygn hann jag komma ikapp i mina vänners liv, hann bli bortskämd, hann vara en bra vän och ett bra barnbarn! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback