Mars månad
Allmänt  ❤ 2018-04-04

Bästa med Mars
 
Jag fick äntligen se "Fluggornas herre" som Fanny har varit med och skrivit manus till, regisserat och medverkat i. Jag fick också hjälpa till bakom scenen ett senare tillfälle. 
 
 
 
Sämsta med Mars
 
Jag var väldigt ledsen i mitten av Mars. Men då tog jag tag i det och åkte hem till Värmland för att kunna ladda om. 
 
 
 
Det jag är stolast över
 
Jag är stolt över min pjäsgrupp, vi har jobbat på väldigt bra de senaste 2 veckorna. Vi, eller Milva, har komit på smarta kreativa sätt att gå vidare i pjäsarbetet. 
 
 
 
 
Något som gjorde mig glad
 
I tosdags så anordnade en tjej i mitt hus äggjakt. Jag har aldrig varit med om äggjakt så jag blev extemt orimligt glad. Sprang runt i huset i 40 minuter i letade efter mitt ägg.
 
 
 
 
Något som gjort mig ledsen
 
 Kommer inte på något förrutom att jag såg klart på en superbra serie. Det gjorde mig fett ledsen. Vill ni ha något djupt och jobbigt så.... Får ni inte det. För även om jag är ledsen så vill jag inte skriva det på mig blogg just nu.
 
Favorit Mars-outfit
 
Helt klart en vårig outfit som matchar glassen.
 
 
 
 
Bästa inköpet
 
Sallies bok, 100 % 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback