Äta en enhörning
Allmänt  ❤ 2018-08-09

 
Hela sommarn när jag varit i Norrköping har jag tjatat på mamma, “så fort jag kommer hem ska vi åka till Esters cafe”. Det är mitt favorit ställe att åka till på sommarn. Andra dagen i Säffle satte vi oss i bilen och körde. 
 
 
Den här gången skulle jag testa något nytt, jag hade sett flera som köpt super stora glassar med massa på. Och då bestämde jag mig för att jag minsann också skulle ha en. 
 
 
Vi satte oss ute i trädgården, som ju är en dröm.  
 
 
Och så beställde jag en liten enhörning. Med massa marshmallows och sockervadd på, det var lite som om att äta en enhörning... Eller hur jag antar att det skulle vara... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback