Bamsefar
Allmänt  ❤ 2018-08-03

 
“Hej vi står på Kolmårdens parkering. Men det var ganska dyrt, så vi väntar nog tills du slutat. Så kan vi få fribiljetter” Så låter det när pappa ringer mig 20 minuter innan Bamseföreställning. Jag blir såklart väldigt besviken på att min pappa som hellre väntar 1 timme och en halvtimme istället för att betala och se mig och föreställningen.  
 
 
Efter föreställningen är det kramkalas. Sista kramen i kön går till den här skönheten. Då har han och Kicki sett hela föreställningen och bara sagt det där i telefonen för att lura mig. 
 
 
När jag slutat så går vi runt i parken tillsammans. 
 
 
Vi kollade på sälshowen. Sälar är ju mitt favoritdjur. Dom är sååååå himla söta.  
 
 
Sen vandrade vi lite till och hamnade vid elefanterna och surikaterna. Och inne i Kolosseum så finns det allra bästa med hela Kolmården: katterna. För att göra sig av mössen i Kolosseum så finns det katter där. Och det är typ det gulligaste som finns. Katterna är tama så dom har inget emot att mysa lite med en.  
 
 
Det sista vi gjorde innan vi lämnade parken var att köpa namnsdags present åt mig. Det blev en minibox med munkar i Bamses Värld. En mycket nöjd Karin. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback