Hejdå Norrköping
Allmänt  ❤ 2018-08-07

 
Sista kramen, sista föreställningen, sista gången som värd, sista gången för allt. I Söndags så hade jag sista passet på Kolmården och med Bamse. Det var tungt att behöva säga hejdå till alla fina kollegor och speciellt att säga hejdå till Bamse. Det var en underbar sommar och jag kommer sakna att jobba där. Men jag fick avsluta på topp, sista förställning såg Maia och Fanny och sista kramen gick till Maia.  
 
 
Nästa dag så åkte vi tillsammans och bada. Med oss i badpåsen så hade vi med oss bullar. För hur ska en bada utan bullar? 
 
 
oh, i will bullen... I WILL!!!
 
 
När vi badat klart åkte vi in mot stan igen. Maia åkte hem till sig för att göra sig iordning för kvällen och jag Fanny gick hem till mig för att göra samma sak. För klockan 6 skulle vi ha en liten träff med människor som vi älskar och som vi vill säga hejdå till innan vi flyttar från Norrköping. 

 
Klockan 6 satt jag och Fanny i Strömparken och väntade på våra friends. Och aså alla våra vänner är tydligen tidsoptimister. Efter en kvart kom första och efter en timme hade sista kommit 
 
 
Trots det här så blev det en perfekt kväll med massa gott och massa fina människor som jag kommer sakna massa nu när jag flyttar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback