Julimånad
Allmänt  ❤ 2018-08-01

Bästa med Juli
 
 
Bästa med Juli är ju såklart att få hänga med Bamse. Jag har några dagar kvar på Kolmården nu i Augusti, men sen är det slut. Och det är ju tråkigt, men då är då och nu är nu. Jag har lärt mig så mycket på det här jobbet och ser verkligen fram emot att jobba.
(bild från förra årets teater)
 
Sämsta med Juli
 
 
Att det brunnit i stort sätt i hela landet. Bilden har alltså inget med ämnet att göra, men jag har inte adresserat ämnet på bloggen denna månaden. 
 
 
Det jag är stolast över
 
 
Att jag har besökt Snickargården. ALLTSÅ HUR COOLT ÄR INTE DET?!!??!?!??!
 
Något som gjorde mig glad
 
 
All tid som jag fått spendera med mina vänner. Om vi har fikat, badat eller bara kollat på någon film tillsammans. All den tiden betyder så mycket!
 
Något som gjort mig ledsen
 
 
Iochmed att det närmar sig slutet på Kolmården så är det ju fler kollegor som en måste börja säga hejdå till. Dubbelkollar med alla om vi kommer ha fler pass tillsammans så att en inte missar att säga hejdå.
 
Favorit Juli-outfit
 
 
Syns knappt, men Fanny valde en outfit till mig när vi skulle på födelsedagskalas. Hon lyckade få fram mina svarta byxor som skriker "dansa med mig" och vanligt svart t-shirt. Men toppen av glassen var såklart min hatt, jag är kär i den!!!
 
Bästa inköpet
 
 
 Lunch med Fannie ute! Dock betalade Fannie för maten... Så kanske borde säga bästa inköpet som Fannie gjorde åt mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback