Novembermånad
Allmänt  ❤ 2018-12-02

Bästa med November
 
 
Alla julgrejer som en kan börja tjuvstarta med.  
 
Sämsta med November
 
 
Att det inte är december!!!!!! November är världens sämsta månad, let’s face it. 
 
Det jag är stolast över
 
 
När jag överraskade mamma med att julpynta lägenheten. 
 
Något som gjorde mig glad
 
 
Alla gånger jag har kunnat umgås med Elin, det är väl det bästa med att bo i Stockholm. Att kunna åka till Elin och Emelie när en vill (och dom är hemma). 
 
Favorit November-outfit
 
 
Helt ärligt har jag mest haft på mig pyjamas på mig, men det här är en bild då jag har kläder på mig.  
 
Bästa inköpet
 
 
ALLA JULKLAPPAR JAG KÖPT SÅKLART!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback