En ros
Allmänt  ❤ 2018-02-16

 
En dålig start och bra slut. Min torsdag. Det började med att jag mådde sååå dålig och bara var sjuk och eländig. Tack och lov så har jag en fett bra regissör och vän som vet vad jag behöver när jag mår dåligt och bara är allmänt superfin mot mig. Tack Milva, utan ditt stöd hade jag inte kunnat avsluta dagen så bra. 
 
 
Jag och Milva köpte blommor till oss som var inne i stan, och det fick en att må lite bättre. Sen fick vi se teaterpedagogernas episktberättande innan vi slutade. Då fick i alla fall skoldagen ett fint slut. 
 
 
Äntligen blev det dags för sportlov och att åka hem till Värmland. På stationen i Karlstad mötte Clara och Johanna upp mig så att vi kunde umgås en kvart innan pappa skulle komma och hämta upp mig. Dom var så fina där de stod med en ros till mig. Liksom, vad har jag gjort för att förtjäna dom? Det slog mig också att vi tre har inte varit i Karlstad alla samtidigt sen stunden. Och då blir en ju lite glad och nostalgisk.  
 
 
Sen gick jag, Pappa och Kicki till Fontana di trevi och åt gott innan vi åkte hem till Säffle. Och klockan 22:02 fick jag hänga i soffa med mamma och kolla på Wahlgrens värld. Perfekta slutet på denna dag.  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Regissören

Tihi, Nu är jag nöjd!

2018-02-17 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback