Familjen är samlad
Allmänt  ❤ 2018-02-25

 
I ny snygg tröja och nya jeans tog jag mitt pick och pack och åkte till Karlstad.  
 
 
Men inte innan jag tog lite selfies 
 
 
Först åkte jag till Clara och hängde lite hos henne. Jag har ju inte träffat Claras lillasyster Alva på typ 7 månader, så var ju tvungen att fika lite med henne innan vi åkte vidare. Vidare var till Johannas jobb där vi hämtade upp henne när hon slutat. Sen åkte vi hem till Johanna och bara pratade. Pratade om matlagning och kungafamiljen. 
 
 
Målet med kvällen var att få ett bord på Pinchos så vi gjorde oss iordning. Men innan så måste en ju ta "familjefotot".  
 
 
Temat på kläderna för kvällen var "jeans och cool mjukisttröja".  
 
 
Aså älskar dessa två hur mycket som helst, men hur läskiga är dem inte på den här bilden? 
 
 
När vi äntligen kom till Pinchos var det fullt, men vi väntade en stund och snart fick vi ett bord.  
 
 
Det blev en sån där mysig kväll som en kommer komma ihåg ett bra tag. Vi åt massa gott och fick betala dyrt. Sen racade vi hem för att hinna kolla på "på spåret". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback