Körsbärsträdgården
Allmänt  ❤ 2018-02-05

 
 
 
 
 
 
Nu är arbetet officiellt över! I oktober började vårt monologarbete. Vi fick läsa "Körsbärsträdgården" av Tjechov och välja ut våra monologer. Sen har vi jobbat ungefär 10 dagar utspridna över 3 månader med en specifik monologlärare. Och när det var klart skulle vi filma in våra monologer om vi ville det. 
 
 
I fredags var det min tur att spela in. Jag har Charlottas monolog som utspelar sig utomhus, och då är det klart att det också ska spelas in utomhus. Då stoppar ingen klass 1 varning oss. Nu är dock både jag och Fanny lite krassliga. Och då kommer vi ju till det viktiga, jag vill passa på att tacka Jessi och Pontus som gjort ett helt underbart jobb bakom kameran. Såklart ett stort tack till Fanny och Linnea som ställde upp och var statister i min monolog. Det var helt underbart att få filma in med er alla och jag är så tacksam över att ni hade ett sånt härligt humör, trots det inte lika härliga vädret. Hoppar gärna runt i snön mellan tagningar och sjunger Astrid Lindgren låtar med er igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback