Selfies på Johannas toa
Allmänt  ❤ 2018-02-27

 
16:30 gick bussen från Säffle till Karlstad. Det var lite tungt att åka den här gången. En vill ju alltid ha mer tid åt vänner och framförallt familj. Jag hade gärna haft några dagar till med att bara ligga på mammas soffa. 
Men nu åkte jag iallafall för att umgås med Johanna innan jag åkte vidare till Norrköping.
 
 
Vi tittade på Mello och fuldansade till ALLA bidrag. När resultatet var klart så gick vi upp och gjorde oss iordning.
Eftersom det är så bra ljus där så hänger vi alltid på toan när vi gör oss snygga och sen när vi ska dokumentera vår snygghet. 
 
 
Johanna sminkade mig, hur bra blev inte det! Jag är ju för bortskämd med att i stort sätt alla mina närmaste är så bra på att sminka. Bevis på det är ju Johanna, Clara, Fanny, Elin etc.
 
 
22:57 tog vi bussen in till stan för att vi skulle gå på klubb. Och inte vilken klubb som helst, Karlstads första försök till gayklubb på 10 år! Hur coolt är inte det?? Klart att en vill surporta.
 
 
Så där dansade vi till ABBA och the Village people. Det var så länge sen jag var ute och dansa, så det var skönt att få skaka av sig lite rost. När jag hade tröttnat på att Johanna blev raggad på så åkte vi hem.
 
 
När vi vaknade så bara chillade vi och pratade innan jag skulle åka. Bussen skulle gå 13:59 och då följde Johanna mig till busshållplatsen för att vinka hejdå.
 
 
Mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback