Serier
Allmänt  ❤ 2018-02-20

När en bara är hemma i värmland, sjuk, och behöver inte göra så mycket får en ju hitta något att göra. Det jag har gjort är att jag bokat in lite tider med kompisar och familj, men framförallt har jag kollat på serier. Så jag tänkte visa upp vad jag kollar på  dagarna. 

 

 
Please like me 

Hittade denna serier för någon vecka sen på netflix. Har nu kollat klart på alla 4:a säsonger och älskar den så mycket. Verkligen en guldklimp. Dem flesta som jag pratat med om den har redan sett den, men om du inte har gjort det så gör det NU!!! 

 

 

 
Brooklyn nine-nine

Jag har sett den här serien förut, men nu kom nya säsongen upp på Netflix. Så sen dess har jag suttit bänkad framför datorn för att kolla nya säsongen, samtidigt som jag försöker göra saker emellan varje avsnitt så att det inte ska ta slut för snabbt. 

 

 

 
Bondi rescue

Jag är besatt av livräddarna på Bondi. Det är alltid något nytt och spännande varje avsnitt. En sitter på hel spänn när dem har fått syn på en haj. Hittade det på tv4 play bara igår och har redan kollat på 9 avsnitt sen dess. ÄLSKAR DEN!!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback