Tessi och Malte
Allmänt  ❤ 2018-02-07

 
Efter inspelningen i fredags så åkte jag och Fanny hem till hennes föräldrar. Hennes föräldrar skulle nämligen åka på konsert i Stockholm och behövde hundvakt.  
 
 
Hundvakt till Tessi och Malte! Och när Fanny skulle åka hem tänkte jag att det var dags att se vart Fanny växt upp.  
 
 
Jag ska vara ärlig, det vi gjorde var att hänga i soffa och kolla serie hela helgen. När vi inte gjorde kollade vi på "på spåret", "Mello" och "Så ska det låta" och sökt skolor.  
 
 
Och så åt vi mysig frukost varje morgon.
 
 
Ända gåmgem vi bröt vår rutin var när vi gick ut en kortis på söndagen för att åka pulka.  
 
 
Jag missade dock att ta några bilder när vi åkte pulka för min mobil dog av kylan. Jag hann ta selfies och en film när Fanny precis ska trilla i backen påväg upp. 
 
 
Det var ändå en supermysig helg. Bara få spendera massa tid med Fanny och se vart hon växt upp. Och att få kela med två hundar har ju också varit ett stort plus! 
 

Kommentarer
Postat av: fanny

så nu har jag läst lite puss puss på dig

2018-02-12 @ 14:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback