Två mys kvällar i rad
Allmänt  ❤ 2018-02-09

1:a kvällen 

Jag och Maia kom hem efter repdag och var så trötta. Dom kom Klara med idéen om att titta på film och Maia kom på att kolla på "Känn ingen sorg". Så jag, Maia, Klara och Lisa bäddade ner oss vardagsrummet. Grät en skvätt och kunde sen att gå och lägga oss.  

2:a kvällen 

Efter ännu en repdag så gick jag, Sandra och Maia hem till Milva. Tony hängde med oss och umgicks en stund innan han var tvungen att gå hem. Efter det bjöd MIlva oss på mat. Ungefär efter det insåg Sandra att hon hade dubbelbokat sig och fick skynda iväg. Sen hängde jag och Maia där tills det blev så pass sent att vi fick sova över.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback