Kinky Boots
Allmänt  ❤ 2018-01-14

 
 
 
 
 
Dag 4 i London. Elin och jag köpte dagen innan biljetter till Kinky boots. Det här är en musikal som jag har varit lite sugen på att se sen jag var i London sist, alltså 2016. Och det levde verkligen upp till förväntningarna. Sångerna, Scenografin, koreografin allt satt som en smäck. Jag tycker nog att alla jag känner bör se den. För den passar på något sätt alla och tar upp viktiga frågor. Går fortfarande runt och sjunger på alla låtar, älskar dom!!!! När vi kom ut från teatern var det kväll och vi bestämde oss för att gå lite på Carnaby street och shoppa. Det blev ingen shopping för mig. Det blev först nästa dag när vi gick på Primark innan det var dags att åka tillbaka till Sverige.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback