Red star over Russia
Allmänt  ❤ 2018-01-11

 
 
 
 
 
Andra dagen i London. Vi började med att gå till Tate modern, ett museum som bara låg en 10 minuters promenad från vårt hotell. Tate modern är som fotografiska lite, fast gratis och 100 gånger bättre. Dom har också en utsiktsnivå som är så högt upp så att en får lite svindel. Men det är mycket bra selfieljus 
 
 
 
På kvällen så lyxade vi till det lite med att boka bord på Jamie's Italian. Där blev det underbar pasta och en mycket söt lemonad. För att ha energi för kvällens höjdpunkt. 
 
 
 
 
För äntligen var det dags att se HAMILTON!! För ett år sen bokade jag och Elin biljetterna och nu var det dags. Och herre min gud. Konstant gåshud. Jag ville ställa mig upp och skrika "JAG ÄR INTE VÄRDIG". För det ndes så, som om det var nog så stor och historiskt som hände framför en. Och varför skulle lilla jag ha rätten att få ta del av det. Jag gjorde i alla fall det, och det var magiskt. Det märktes att dom jobbat för att likna broadway versionen så mycket som möjligt och dom gjorde ett bra jobb med det. Men varje skådespelare hade gjort en liten knorr till karaktären. Det bästa var ju dock ensemblen. Grymma på alla sätt och viss. Alla tummar upp från mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback