The Milestone Hotel
Allmänt  ❤ 2018-01-12

 
 
 
3:e dagen i London. Nu var det dags för min julklapp till Elin, afternoon tea på The Milestone hotel. Det var ju helt gudomligt! Har aldrig blivit så uppassad på! Det ända minuset var att jag hade kunnat leva utan alla tea sandwiches. Dom var inte det godaste jag ätit. Scones som en fick in efter ett tag däremot vår nybakta och sååå goda. 
 
 
 
 
 
 Efter att ha ätit så mycket tog vi en promenad igenom Kensington garden. Där stötte vi på svanar och ett monument som vi mött när vi var där 2014. Vi kollar aldrig upp vad det heter, men det får bli en tradition att ta kort framför den nu. Sen promenerade vi vidare igenom Hyde Park och ner till slottet. Då började klockan bli ganska mycket men inte så pass att en kunde åka till hotellet. Så då åkte vi till ett shoppingcenter lite utanför centrum. Där köptes det byxor på rea som jag såklart kommer vissa i ett blogginlägg. När klockan var mycket åkte vi hemåt och köpte med Nandos till Hotellrummet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback