3 adelskvinnor i Vadstena
Allmänt  ❤ 2018-07-22

 
Jag älskar att på mina lediga dagar bara ligga hemma och lata mig. Men ibland  måste en ju göra något också. Så jag och Maia tog pendeln till Vadstena för att träffa Fanny. 
 
 
Vi mötte upp henne på hennes jobb och fick gå finaste vägen genom en innergård för att ta oss ut. 
 
 
Vårt mål med resan var att vi skulle se på 2 adelsmän från Verona som Shakespear på gräsgården sätter upp. Fanny jobbar med bokning och sånt och har tidigare varit med på Shakespear på gräsgården så hon har pratat gott om den. Men innan vi skulle gå ditt så åt vi lite mat i en park. 
 
 
Gräsgården är så vacker. Det ligger mitt i ett kloster område, så miljöerna är helt fantastiska.  
 
 
Föreställningen var väldigt bra och det var många grymma skådespelare med. Skulle rekomendera till en vän! 
 
 
När vi sen åkte mot Fannys föräldrars hus bestämde vi oss för att ta ett nattdopp. 
 
 
Så vi åkte till en ställe, som jag tyckte verkade super dåligt först. Men som jag snabbt lärde mig att älska. Jag vill inte lämna vattnet. Den kvällen var den första kvällen på länge som jag var kall om öronen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback