Fannie i Norrköping
Allmänt  ❤ 2018-07-24

 
Den 15:e Juni 2017, vår student och senast vi sågs. Fannie skrev till mig i maj och berättade att hon var i Östergötland och ville träffas. Då kunde jag inte men efter det har vi försökt träffas fler gånger. Idag blev äntligen dagen. Fannie kom till lägenheten och sen gick vi tillsammans till Härlig pasta och lunchade. 
 
 
Det finns en del att prata om när en inte har setts på över ett år. Så på härlig pasta bestämde vi oss för att föra konversationen vidare till Kolmården. Jag har sen jag börjat jobba velat gå i parken och se mina kollegor in action. Första anhalten blev delfinshowen där blandannat Beata (på bilden) jobbade den dagen. 
 
 
Trots att jag sett delfinshowen 14 gånger (ja, jag räknar) så tycker jag fortfarande att den är väldigt imponerande.  
 
 
Delfiner verkade vara väldigt på hugget den föreställningen. 
 
 
Sen åkte jag och Fannie linbana med 6 andra pers. Det var mysigt och varmt... 
 
 
Något jag velat göra i parken sen jag började var att se rovfågelsshowen. Fannie var inte så sugen då hon är rädd för fåglar. Men jag tänkte inte gå miste om den chansen. 
 
 
Kolla va coolt!!! 
 
 
Och det bästa var att Ingrid jobbade där just när vi var och kollade. Hon gjorde så bra ifrån sig och lyckades verkligen fånga publiken.  
 
 
Sista anhalten var Sälarna. JAG ÄLSKAR SÄLAR!!! Min dröm är att simma med sälar, mysa med sälar. SÄLAR HÖRRNI. 
 
 
När vi klara på Kolmården hade vi hunnit prata om allt mellan himmel och jord. Så Fannie släppte av mig och åkte mot Motala.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback