Junimånad
Allmänt  ❤ 2018-07-01

Bästa med Juni
 
 
Mitt första ordentliga midsommarfirande mitt ute i ingenstans. Det blev allt som midsommar ska innehålla:  lekar, god mat och nattbad. 
 
Sämsta med Juni
 
 
Jag har varit förkyld alldeles för länge och är fortfarande lite risig.  
 
Det jag är stolast över
 
 
Hela flytten in i lägenheten. Och att bo helt själv för första gången och att jag inte har dött på hela den här tiden. 
 
Något som gjorde mig glad
 
 
När jag fick träffa kattungarna hos pappa. SÅÅÅ SÖTA!!!!  
 
Något som gjort mig ledsen
 
 
Säga hejdå till Marieborg. Det ar riktigt tufft. 
 
Favorit Juni-outfit
 
 
ÄLLLSSSKKKKAAAR DEN HÄR OUTFITEN
 
Bästa inköpet
 
 
Gröna Jumpsuiten, såklart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback