Myror i godispåsen
Allmänt  ❤ 2018-07-18

 
Den mesta av min lediga tid spenderar jag hemma i sängen. Laddar batterierna. Men sen så skriver Fanny och då vill jag bara hänga med henne. Så hon kom över till mig och vi åkte och badade. Vi tog med varma mackor och godis. 
 
 
Vädret var olidligt varmt och en kunde inte göra något annat än bada. När solen täcktes av moln så gick vi upp för att äta lite. Då hade myrorna attackerat vår godispåse. Fanny spenderade 5 min på att plocka ut myror.  
 
 
När vi åkte hem igen så var vi båda helt galet trötta. Vi lyckades laga köttfärssås och så tittade vi på fab 5. 
 
 
När vi fått tillbaka energin tog vi en kvällspromenad i sommarnatten. Fanny köpte milkshake åt oss båda. 
 
 
Det var en bra dag helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback