Frukost vid 13
Allmänt  ❤ 2018-06-25

 
Frukost vid 13. Det är väl så dagen efter Midsommarfirande.  
 
 
Men det blev i alla fall frukost (rester från gårdagen) ute i solen. Och alla mådde faktiskt bra, ja förutom att jag var förkyld (Stil am). 
 
 
Efter frukosten och rundvandring i Rogslösa så åkte vi in till Vadstena centrum för att se slottet. Det var dock inte så mycket att titta på. Vi vandrade vidare mot shopping gatorna. Åt glass och strosade runt. När vi gjorde det hittade vi den här second hand affären.  
 
 
De fanns massa fina saker där samlat på kanske 10 kvadratmeter. Jag hittade den här hatten och den bara skrek Madicken. Jag var ju tvungen att köpa den.  
 
 
Innan vi tog pendeln mot Norrköping fortsatte vi vår promenad genom Vadstena. Och aså grymt fin stad!!!! 
 
 
Med mig kom aså hatten och hattväskan jag köpte. 
 
 
Jag är helt kär i den!!!!!!!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback