Kära Marieborg
Allmänt  ❤ 2018-06-10

 
Kära Marieborg det är nu dags för att säga adjö! Du har på ett år gett mig så mycket och jag vill bara passa på nu att säga tack. 
 
 
Tack för all kunskap som jag tar med mig från dig.
 
 
Tack för #Slimmad//Slajsad:)softad_störd/:D (Helt klart den bästa pjäsen jag spelat i).
 
 
Tack för sena kvällar.
 
 
Tack för alla överaskningar.
 
 
Tack för alla gånger då jag kunnat boka svarta salen.
 
 
Tack för allt bus
 
 
Tack för sammarbetet med filmskaparlinjen och tack för förkylningen som satt i 2 veckor.
 
 
Tack för allt fika.
 
 
Tack för alla ställen vi fått besöka och alla pjäser vi har fått se.
 
 
Tack för alla fester.
 
 
Tack för alla underbara bilder.
 
 
Tack för alla hejdån (jag har inte tyckt om dom, men jag har växt av dom)
 
 
Tack för dom här och tack för att jag fick gråta, skratta och svettas med dom. 
Tack kära Marieborg, vi ses nog någon dag!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul att du också håller på med bloggande! Är helt grönis :)
Kram

2018-06-10 @ 22:43:30
URL: http://soffiproppensvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback