Karins mål för sommaren
Allmänt  ❤ 2018-06-19

* Skaffa en snygg bränna
 
 
Det går lite sådär med det som ni kan se. Jag är lite som en vit krita i dagsläget.
 
* Få kontroll på ekonomin
 
 
Kan ju vara bra när en bor ensam och inte börjar jobba förrän i Juli...
 
* Läs minst 2 böcker
 
 
Jag har komit 4 sidor in på Förnuft och känsla...
 
* Åk till Stockholm och häng med babes
 
 
Jag har gått alldeles för länge utan lite tid med dessa, så det är typ prio 1 när jag är ledig i sommar. 
 
* Måla något en gång i veckan
 
 
Jag är ju inte duktig, men tränning ger färdighet eller vad en säger?
 
* Lära mig texten till gamla svenska låtar
 
 
"Kom ljuva krusmynta, kom hjärtans... höjd?"
 
* Bada på minst 3 olika ställen
 
 
Nästan klar med den punkten! Woop Woop!
 
* Bli yogamästare 
 
 
Namaste bitches 
 
* Blogga mer!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Namaste baby!!!

2018-06-19 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback