Limonada de frutas
Allmänt  ❤ 2018-06-16

 
Efter stipendiet så har jag varit galen och bara shoppat och shoppat. Jag har satt in pengarna på ett sparkonto nu men en borde ju göra något roligt med en liten del av pengarna eller hur? Jag tänkte iallafall dela med mig av det jag köpt och länka vart jag köpt det.
T-shirt, klicka här
 
 
 
 
Jag blev kär i den här tröjan när jag hittade den på ASOS och shortsen till så blev det en så himla bra sommar outfit.
Shorts, klicka här
 
 
För några veckor sen köpte jag en solros och den har stått i en jätteful kruka tills nu (vet någon hur en tar hand om en solros? för min håller på att dö...). 
Kruka, klicka här
 
 
Det fick bli en potatisskalare då jag är hemsk med en kniv. Ny antackningsbok då den gamla nu är full.
Anteckningsbok här
 
 
Sist men inte minst är min nya jumpsuit. Jag är helt kär i den, och känner mig sååååå snygg i den.
Jumpsuit, klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback