Maj
Allmänt  ❤ 2018-06-01

Bästa med Maj
 
 
Att jag har fått spela teater med dessa inför människor jag älskar.
 
Sämsta med Maj
 
 
En dålig upplevelse på folkhögskolan jag sökte. Det har riktigt sänkt mig den här månaden och gjort att jag inte längre vet vad jag vill göra i höst.
 
Det jag är stolast över
 
 
Allt hårt arbete som har gått in i föreställningen.  
 
Något som gjorde mig glad
 
 
 
Alla som komit på föreställningen och umgåtts med mig efter och gett mig blommor etc. 
 
Något som gjort mig ledsen
 
 
Vi spelade vår sista föreställning nu i Maj och hade vår sista träff tillsammans. Jag får alltid så extremt mycket seperationsångest när det kommer till sånt här. Så det snart var dags och gå satt jag bara och grät och grät. Vi har jobbat så hårt med den här föreställningen och nu är det slut. Det är något som jag fortfarande blir ledsen när jag tänker på.
 
Favorit Maj-outfit
 
 
Min gula klänning som gör att jag får Beyonce vibbar tillsammans med Mormors gamla solglasögon.
 
Bästa inköpet
 
 
 Maias födelsedagspresent. Massa blommor som jag ställde i vår trapp när hon sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback