Midsommar
Allmänt  ❤ 2018-06-23

 
Midsommar, dagen då jag antigen ligger på soffan med mamma och äter jordgubbar eller åker med pappa runt på offentliga midsommarfirande och tittar. Men inte i år! I år så blev jag bjuden hem till Fanny för att fira Midsommar där och hur skulle jag kunna säga nej? 
 
 
Vi blev en lagom stor trupp bestående av Marieborgare och Fannys äldre vänner. Och trots att vädret var grått så kämpade vi på och satt ute och åt.  
 
 
 
Midsommarmat <3 
 
 
Efter maten så körde vi lite lekar, som en tydligen ska på midsommar. Det blev pennan i flaskan, potatis på sked och kubb. Och aså jag suger på kubb. Prickade inte en enda... Så det var inte en jättestor överraskning när mitt lag inte vann. Vann gjorde Fannys lag, men hon var så fin med regnbågen som bakgrund så det var helt okej.  
 
 
Efter det gick vi in och körde lite mer inomhusvänliga lekar.  
 
 
Pratade och skrattade in i småtimmarna.  
 
 
Runt 3 så hade några droppat av och vi var nu en lite mindre grupp. Då bestämmer jag att vi ska bada. Så Therese som var nykter fick köra oss till en badstrand. 
 
 
Om jag var förkyld innan så var jag absolut det efter den badstunden. Vättern blir liksom aldrig varm tydligen. Men det var helt klart värt det. Det kändes som en naturlig del av firandet! 
 
 
 
Tack så mycket ni underbara för en superfin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Potatis på sked? Vad hände med ägg på sked? Jävla veganer!!!!!
Puss
Johanna

2018-07-01 @ 13:00:45
Postat av: Anonym

Potatis på sked? Vad hände med ägg på sked? Jävla veganer!!!!!
Puss
Johanna

2018-07-01 @ 13:00:47
Postat av: Anonym

Potatis på sked? Vad hände med ägg på sked? Jävla veganer!!!!!
Puss
Johanna

2018-07-01 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback